
Отзыв о Volkswagen Golf 2012 года

Информация от владельца
Оценка авто
Ну щож, проїхавши після купівлі автомобіля 1500 км. думаю можна написати перше враження яке склалось...Комплектація trendline= не сама дешевша... є все окрім мультируля і парктроніка .
Передусім порівнювати буду зі своїм попереднім авто Skoda Yeti 1.8 tsi 4*4 (можливо вони і не порівнюються - але стоять на одній платформі і т.д.т.п.).
Коротко про основне - споживання солярки у змішаному циклі приблизно 5.5-6 л. по трасі 4-4.5 л. (попереднє авто 11 на 8).
Звукоизоляція - я думав що буде краще але насправді навіть трохи гірше ніж у Skoda - дрібіні комінчики так тарабанят по кузову що відчутя таке що вони уже у салоні (бризговики стоять! - просто зеконмомили трохи) - дуже гарно чути ... :( хотя на швидкості аеродинамічні шуми менші ...
Далі по кузову - зазор з одної сторони кузова приблизно на 0.5мм більший ніж інший (з одною сторони між кузов і бампером спічка незалазить з іншої захадить) візуально різницю можна помітити.
Також неподобаєця як зроблена водосгін між бічними склом - зазвичай вода по склу має стікати по дверці - а тут зроблено так що вода зі скла стікає у дверку (а що буде коли забєтьця водогін ?-) також зі сторони водія "уплотнітельна резинка" з одної сторони не прилягає до скла приблизно 5 см. по довжині.
Ще один мінус про кузов - екостандарти вимагають від виробників менше слоїв лаку + лак на водній основі тому коли приїхав з салону додому помітив ще десь по дорозі (250км) зловив скол краски до грунту на задній арці (1мм на 2 мм) - рекомендую відразу шукати у ставити захист арок (покриття досить ніжне) - я зі своїм сколом боровся набором краски та лаку від REMARK - підібрали краску ідеально.
Про підвіску - порівняно з попереднім авто на порядок мякша та комфортніша -але по наших дорогах інколи буває що на швидкості на ухабах авто присідає так що бризговики дістають до асфальту...
Про салон та багажник нічого поганого сказати не можу - покищо все влаштовує і подобається. Звук штатної магнітоли RD-310 - напорядок слабший по якості ніж був у YETI. Також до мінус віднесу прикуровач - незрозуміло як він працює - при вімкненому запалені дає 12 В - при Вимкненому запалені 5 В. карти памяті від такого в мому відеореєстарторі псуютьця на УРА - прихадиться вставляти витягувати при кожній зупинці - поїду у сервіс вирішувати дане питання...
Машину трохи веде у ліво - також на сервіс буду вирішувати дане питання (на SKODA таких проблем не було - усе з заводу зроблено правельно).
"Кришка" капоту чи решотка радіатора стоять криво одне відносного одного - значок VW зміщений у ліво відносно виямки на капоті. Я розумію що більшість покупців даного авто таких дрідниць і не помітят і можливо це осоливості виключно мого автомобіля - АЛЕ до кого ж придератись як не до Німецьких авто - більшість яких є еталонами якості, адже ідеальність складається саме з дрібниць...
Про надійність та інше ще рано писати :) А так автомобіль подобається - хотя якби знав про такі мінуси раніше думаю вибив би скидочку в салоні при купівлі авта ;)
Плюсы и минусы автомобиля
читайте вище та робіть висновки.
Совет покупателю
купувати можна - тимбільше шо бувають досить цікаві акції...
Обсуждение отзыва
Как вы определили разницу в зазорах 0.5 мм? Это ничтожно малая цифра и глазом вряд ли видна. Далее по лаку: в авторемонте полно систем, где есть краски на водных основах, про лаки еще не слышал, только орагника (хотя не исключу, что на конвеерах уже есть такие). Но дело в том, что хоть гидро лак (если все таки такие используют), хоть обычный на органике имеют одинаковые характеристики по стойкости и т.д. Дело не в лаке а скорее в его количестве. Здесь, да - меньше слоев лака, хуже защита (если плюс еще и лак дешовенький). А на таких местах, как арки его вообще наверное 1 слоем пульнули. Пройдитесь по машине с толщиномером. Не должно быть большой разнице на деталях (в районе 100-120мкм), если какая либо деталь выпадает из общей картины в большую или меньшую сторону - скорее всего ее красили. Ну и шумку на арки ставте. Почти всем машинам не вип класса ее сейчас не хватает.
ОТВЕТИТЬГольф с дизелечком - аппарат интересный, но за такие деньги я бы смотрел в сторону Yeti 2.0 TDI либо Octavia Scout 2.0 TDI
ОТВЕТИТЬявляюсь обладателем аналогичного авто, как писал в ранних своих отзывах было много разных авто, но сейчас не об этом. Шумоизоляция не в сравнение со Шкодой(хотя данный бренд, люблю и уважаю). подвеска по сравнению с А5 мягче и комфортней(есть с чем сравнивать, была такая). по поводу качества покраски ни в какое сравнение с японцами, корейцами, имею в виду как толщина металла так и как писал автор качество лаков, VW не красят водой(красками, лаками на водной основе) у меня пробег 15т.км и сколов нет. По поводу зазоров советую обратиться к как говорят "своему" маляру пускай осмотрит ваше авто и даст заключение, могло быть всякое.
+1-1ОТВЕТИТЬ



объявления